Faktlar

Bayer 04 Leverkusen — 1 mart 1904-cü ildə qurulan alman futbol klubu. O, Leverkuzen şəhərini təmsil edir və “aspirin” və “Leverkusen” ləqəblərinə malikdir. Klub heç vaxt Bundesliqanı qazanmasa da, iki dəfə ikinci olub. 2002-ci ildə Bayer Çempionlar Liqasının finalına yüksəldi və burada Real Madridə məğlub oldu. 2009-cu ildə yenidənqurmadan sonra istifadəyə verilən əsas stadion BayArena 30 000-ə yaxın tamaşaçı tutumuna malikdir.

ilk 5 fakt

1

Bayer 04 Leverkusen, Almaniyanın Leverkusen şəhərində yerləşən, 1904-cü il martın 1-də Bayer əczaçılıq şirkətinin əməkdaşları tərəfindən yaradılmış peşəkar futbol klubudur. Klubun mənşəyi bölgənin sənaye kökləri ilə dərindən bağlıdır, çünki o, ilk növbədə şirkətin işçilərinin istirahəti üçün yaradılmışdır. Bayer ilə bu əlaqə klubun şəxsiyyətinə və markasına təsir etdi, komandanın şirkətin tanınmış məhsulu səbəbindən tez-tez “Die Werkself” (Fabrik Komandası) və “Aspirin” kimi xatırlandı. İlk illərində Bayer 04 əsasən yerli liqalarda oynadı və tədricən Alman futbolunun sıralarına yüksəldi. Klubun ilk böyük uğuru 1930-cu illərdə, müxtəlif regional yarışlarda iştirak edərək özünü rəqabətədavamlı bir qüvvə kimi təsdiqləməyə başladığı zaman gəldi. Ancaq İkinci Dünya Müharibəsindən sonra Bayer 04 ölkə daxilində tanınmağa başladı. 1963-cü ildə liqa yaradılanda Bayer 04 Bundesliqanın qurucu üzvü oldu. Klubun alman futbolunun yüksək pilləsində yüksəlişi 1970 və 1980-ci illərdə bir sıra güclü çıxışlarla yadda qaldı.

Klubun ən mühüm nailiyyətlərindən biri Bayer 04-ün UEFA Çempionlar Liqasının finalına yüksəldiyi 2001-2002 mövsümünə təsadüf edir. Bu tarixi qarşılaşma Qlazqoda Real Madridə qarşı baş tutub. Cəsarətli səylərə baxmayaraq, Bayer 2-1 hesabı ilə məğlub oldu, Zinəddin Zidan Çempionlar Liqası tarixinin ən yaddaqalan anlarından biri olaraq qalan heyrətamiz qolu vurdu. Bu matç klub üçün həm potensialını, həm də Avropa futbolunun zirvəsinə çatmaq üçün çətinlikləri simvolizə edən acı-şirinli an oldu. Çempionlar Liqası yarışından əlavə, Bayer 04 daxili yarışlarda da uğur qazanıb.

f mərhələsinə çatdı. B

Bayer 04-ün bir neçə diqqətəlayiq rəqabəti var, ən əhəmiyyətlisi “Rheinisches Derbi” kimi tanınan FC Köln ilə. Bu rəqabət coğrafi yaxınlıqdan qaynaqlanır, çünki hər iki klub Şimali Reyn-Vestfaliya bölgəsində yerləşir. Bayer və Köln matçları gərgin rəqabət və ehtiraslı azarkeş dəstəyi ilə səciyyələnən çox gözlənilən hadisələrdir. Klub həm də gənclərin inkişafına sadiqliyi ilə tanınır. Bayer 04 həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq miqyasda uğurlu karyeralarını davam etdirmiş bir neçə istedadlı oyunçu yetişdirən güclü gənclər akademiyası yaratmışdır.

Son illərdə Bayer 04 Bundesliqada rəqabətli olmağa davam edir, tez-tez cədvəlin ilk yarısında yer alır və Avropa yarışlarına vəsiqə qazanır. Klubun oyun üslubu hücuma meylli, topa sahib olmaq və sürətli keçidlərə diqqət yetirməklə xarakterizə olunur. Bu fəlsəfə istedadlı oyunçuları və məşqçiləri cəlb edərək, klubun futbol dünyasında nüfuzunu daha da artırıb. Bayer 04 ev oyunlarını 2009-cu ildə əhəmiyyətli təmirə məruz qalmış müasir stadion olan BayArenada keçirir. Təxminən 30.000 tamaşaçı tutumu ilə stadion azarkeşlər üçün canlı atmosfer təqdim edir və ən müasir qurğuları ilə tanınır.

2

Bayer 04 Leverkusen Almaniya futbolunda, xüsusən də Bundesliqada əhəmiyyətli bir iz qoymuş bir klubdur. 1904-cü ildə qurulan klub, rəqabət ruhu və ambisiyaları ilə dolu zəngin tarixə malikdir. Bayer 04 ardıcıl performansı ilə tanınsa da, Almaniyada hələ də Bundesliqa titulunu qazana bilməyən azsaylı klublardan biri olaraq qalır. Bu fakt onun povestinə maraqlı qat əlavə edərək, onun səyahətini həm zəfər, həm də yaxın qaçırmalardan birinə çevirir. Bayer 04-ün Bundesliqadakı çıxışları, xüsusilə Bayern Münhen, Borussia Dortmund və RB Leipzig kimi digər top klublarla qarşılaşdıqları şiddətli rəqabəti nəzərə alsaq, təsirli oldu. Bu illər ərzində klub ardıcıl olaraq liqa cədvəlinin ilk yarısını başa vuraraq, Avropa yarışları üçün daimi iddiaçı kimi özünü təsdiqlədi.

1996-1997 mövsümündə Bayer 04 Borussia Dortmund-un ikincisi kimi başa vurdu, bu mövsüm onların əhəmiyyətli sayda xal toplamış və möhkəm hücum üslubu nümayiş etdirdiyini gördü. Bunun ardınca 1998-1999-cu illərdə daha bir güclü mövsüm gəldi və burada onlar bu dəfə Bayern Münhendən geri qalaraq yenə ikinci oldular. Bu çıxışlar klubun potensialını göstərməklə yanaşı, gələcək istəkləri üçün də zəmin yaratdı. Klub 1993-cü ildə DFB-Pokal qalibi olmaqla, daxili kubokda uğur qazansa da, çətin Bundesliqa titulunu əldə etmək mümkün deyil. Bu, tez-tez mübahisədə olduqları, lakin həlledici anlarda çempionluğu əldə edə bilmədikləri “təxminən komanda” olma hekayəsinə səbəb oldu.

lər və şərhçilər tərəfində

Bundesliqa titulunu nəhayət təmin etmək üçün təzyiq illər keçdikcə artdı, xüsusən də klub ardıcıl olaraq rəqabətədavamlı heyətlər inkişaf etdirdi. Hər mövsüm Bayer 04-ün titul quraqlığını qıracağına ümid gətirir, lakin klub əsas oyunçuların zədələnməsi, digər klubların güclü rəqabəti və bəzən forma düşməsi kimi problemlərlə üzləşib. Bayer 04-ün Avropa yarışlarında iştirakı diqqətəlayiqdir, klub müntəzəm olaraq UEFA Çempionlar Liqasına və UEFA Avropa Liqasına vəsiqə qazanır. Onların ən yaddaqalan Avropa kampaniyası Çempionlar Liqasının finalına yüksəldikləri 2001-2002 mövsümündə baş verdi.

Çempionlar Liqası yarışına əlavə olaraq, Bayer 04 UEFA Avropa Liqasında bir neçə uğurlu kampaniya keçirdi və tez-tez pley-off mərhələsinə çatdı. Bu təcrübələr klubun qitə səhnəsindəki reputasiyasını gücləndirdi və onlara Avropa futbolunda öz izlərini qoymağa can atan istedadlı oyunçuları və məşqçiləri cəlb etməyə imkan verdi. Bayer 04-ün strategiyasının əsas aspekti oyunçuların inkişafına diqqət yetirməsi olmuşdur. Klub həm Bayerdə, həm də Avropanın digər top klublarında uğurlu karyera qurmuş çoxsaylı istedadlı oyunçular yetişdirən gənclər akademiyasına əhəmiyyətli dərəcədə sərmayə qoyub.

3

2002-ci ildə Bayer 04 Leverkuzen UEFA Çempionlar Liqasının finalına yüksəlməklə Avropa futbolunun zirvəsinə yüksəldi və bu, klub üçün əlamətdar nailiyyət idi. 2002-ci il mayın 15-də Qlazqodakı Hampden Parkda keçirilən final əfsanəvi İspaniyanın Real Madrid klubu ilə böyük maraqla gözlənilən qarşılaşma idi. Bayer 04 üçün bu, onların Avropa səhnəsində böyüməsini və rəqabət qabiliyyətini nümayiş etdirən əlamətdar hadisə idi, lakin bu, həm də onların tarixində acı bir səhifə olacaqdı. Bayer 04-ün Çempionlar Liqasının finalına gedən yolu təsirli çıxışlar və Avropanın ən yaxşı komandalarından bəziləri üzərində əhəmiyyətli qələbələrlə yadda qaldı. Qrup mərhələsi onların güclü başa vuraraq, inamla pley-off mərhələsinə yüksəldiyini gördü. 1/4 finalda “Mançester Yunayted”lə üz-üzə gəldilər və onları yaddaqalan iki ayaqlı bərabərliklə məğlub etdilər.

Yarımfinalda “Bayer” İngiltərənin “Liverpul” klubu ilə üz-üzə gəlib. İlk oyun Enfilddə Bayerin 4-2 hesablı qələbəsi ilə başa çatdı və komandaya və onun tərəfdarlarına enerji verən əlamətdar nailiyyət oldu. Cavab oyunu heç-heçə ilə başa çatıb və Bayer finala vəsiqəni təmin edib. Azarkeşlər Çempionlar Liqası kubokunu qazanmaq şansını gözlədikcə klubu əhatə edən həyəcan və ümid qızdırma meydanına çatdı. Final günü Hampden Parkda atmosfer elektrik idi. Bayer 04, Zinəddin Zidan, Ronaldo və Roberto Karlos kimi dünya səviyyəli istedadlarla dolu bir heyətlə Çempionlar Liqasında böyük tarixə malik bir klub olan Real Madriddə nəhəng bir rəqiblə qarşılaşdı. Bahislər böyük idi və futbol dünyasının gözü bu matçda idi. Bayer 04 hücum şücaətini və qətiyyətini nümayiş etdirərək oyuna güclü başladı. İlk hissə gərgin mübarizə şəraitində keçdi, hər iki komanda qol imkanları yaratdı.

yarışlarda iştirak edər

Matç ikinci hissədə həlledici dönüş aldı. 45-ci dəqiqədə Zinəddin Zidan gözəl qola imza atdı, sol ayaqla cərimə meydançasının xaricindən vurduğu zərbə tora daxil oldu. Bu qol təkcə Zidanın müstəsna bacarığını nümayiş etdirmədi, həm də matçın qalan hissəsinin tonunu təyin etdi. Bayer 04 2-0 geridə qaldı və oyunda qalmaq üçün toparlanmalı idi. Onların səylərinə baxmayaraq, Bayer şanslarını qola çevirməkdə çətinlik çəkdi. Onlar Lucio-nun zərbəsi ilə hesabı 2-1-ə çatdıraraq, geri qayıtmaq ümidlərini alovlandırdılar. Lakin vaxt onların əleyhinə idi və bərabərlik qolunu tapa bilmədilər.

Çempionlar Liqasının finalındakı məğlubiyyət, şübhəsiz ki, Bayer 04 və onun tərəfdarları üçün ürək ağrıdan bir an idi. Qarşılaşma klub üçün həm potensiallarını, həm də son məqsədlərinə çatmaq üçün qarşılaşdıqları çətinlikləri simvolizə edən həlledici an oldu. “Neverkusen” ifadəsi bu və digər yaxın qaçırmalardan yaranıb və klubun güclü çıxışlarını gümüş əşyalara çevirmək üçün apardığı mübarizəni əks etdirir. Məyusluğa baxmayaraq, finala yüksəlmək Bayer 04-ün Avropa futbolunda profilini yüksəltdi. Klub hücum futbolu brendinə və Avropanın ən yaxşı komandaları ilə rəqabət aparmaq qabiliyyətinə görə hörmət və tanınıb. Matç tez-tez Zidanın Çempionlar Liqası tarixinin ən böyük qollarından biri hesab edilən fövqəladə qolu ilə yadda qalır.

4

“Die Werkself” (Şirkət Komandası) və “Aspirin” ləqəbləri ilə məhəbbətlə tanınan Bayer 04 Leverkusen, sənaye köklərini əks etdirən tarixə və şəxsiyyətə hopmuş klubdur. Bu ləqəblərin mənşəyi 1904-cü ildə Bayer əczaçılıq şirkətinin əməkdaşları tərəfindən klubun yaradılması ilə sıx bağlıdır. Nəticədə, komanda təkcə rəqabət ruhunu deyil, həm də cəmiyyətlə əlaqəni və şirkətin sənaye irsini təcəssüm etdirir. bölgə. “Aspirin” ləqəbi Bayer şirkətinin qlobal məişət adına çevrilmiş ən məşhur məhsulundan irəli gəlir. Bayer ilə əlaqə klubun şəxsiyyətinin formalaşmasında mühüm rol oynamışdır, çünki şirkət klub yarandığı gündən bəri əsas sponsor və dəstəkçi olmuşdur. “Aspirin” adının istifadəsi klubun mənşəyi və onu yaradan sənaye haqqında daimi xatırlatma rolunu oynayır.

Bu ləqəb eyni zamanda klub üçün unikal brendinq fürsətinə çevrildi və bu, ona Bayer adından tanıtım fəaliyyətlərində, mallarda və ictimaiyyətlə əlaqə təşəbbüslərində istifadə etməyə imkan verdi. Müxtəlif kampaniyalar vasitəsilə Bayer 04 təkcə Leverkuzendə deyil, bütün Almaniya və Avropada pərəstişkarları ilə rezonans doğuran vahid şəxsiyyət yarada bildi. “Die Werkself” ləqəbi klubun fabrik işçilərinin yaratdığı komanda kimi köklərini əks etdirir. Bu ləqəb həm oyunçular, həm də tərəfdarlarla əlaqəli əməkdaşlıq ruhunu və zəhmətkeşliyi vurğulayır.

iaçı kimi özünü tə

Bu kimlik həm də klubun fanat mədəniyyətində özünü büruzə verir, burada tərəfdarlar çox vaxt özlərini daha böyük Bayer ailəsinin bir hissəsi adlandırırlar. BayArenada atmosfer elektrikdir, azarkeşlər komandanın taleyindən asılı olmayaraq sarsılmaz dəstək göstərirlər. “Die Werkself”in bir hissəsi olmaqdan irəli gələn aidiyyət hissi klub və onun tərəfdarları arasında dərin əlaqə yaradır. Tarixi boyu Bayer 04, Bayer şirkəti ilə əlaqəli bir klub kimi şəxsiyyətini qoruyarkən, peşəkar futbolun yüksək və aşağı səviyyələrində hərəkət etdi.

Klub onilliklər ərzində inkişaf etdikcə həm mübarizə, həm də zəfər dövrləri ilə üzləşdi. 1990-cı illər və 2000-ci illərin əvvəlləri xüsusilə transformasiyalı illər idi, bu illər ərzində Bayer 04 Bundesliqada və Avropa səhnəsində öz statusunu möhkəmləndirdi. Klubun “Bavariya” və “Borussiya Dortmund” kimi nəhənglərlə rəqabət apara bilməsi onun dözümlülüyünün və qətiyyətinin sübutu olub. Bayer 04 Leverkusen-in Bayer şirkəti ilə əlaqəsi futboldan kənara çıxır. Klub çox vaxt idman vasitəsilə sağlamlıq və rifahı təşviq edən icma təşəbbüslərində fəal iştirak etmişdir.

5

Bayer 04 Leverkuzen-in doğma meydançası olan BayArena, klubun ambisiyalarını və azarkeşlər üçün müstəsna oyun günü təcrübəsi təqdim etmək öhdəliyini əks etdirən ən müasir stadiondur. 2009-cu ildə geniş təmirdən sonra açılan stadion Leverkuzendə əlamətdar məkana və klubun böyüməsi və modernləşməsinin simvoluna çevrilib. İlk olaraq 1958-ci ildə açılan stadion futbolda dəyişən standartlara və azarkeşlərin gözləntilərinə uyğunlaşmaq üçün bir sıra dəyişikliklərə məruz qalıb. 2000-ci illərdə baş verən əhəmiyyətli təmir, artan fanat bazasını yerləşdirmək üçün obyektlərin modernləşdirilməsi və potensialın genişləndirilməsi ehtiyacından irəli gəlirdi. Layihə təkcə stadionun infrastrukturunu təkmilləşdirməyib, həm də tamaşaçılar üçün əlçatanlığı, təhlükəsizliyi və rahatlığı yaxşılaşdırıb. Təmirə yeni dam örtüyü, təkmilləşdirilmiş oturacaqlar və təkmilləşdirilmiş qonaqpərvərlik sahələri daxildir.

Stadionun təxminən 30.000 tutumu intim atmosferi təmin edərək, azarkeşlərə meydandakı hərəkətə yaxından bağlı hiss etməyə imkan verir. BayArena-nın fərqləndirici xüsusiyyətlərindən biri onun azarkeşlərin rahatlığına və təcrübəsinə sadiqliyidir. Stadion müasir şəraitlə, o cümlədən geniş salonlar, rahat oturacaqlar və ən müasir audiovizual sistemlərlə təchiz olunub. Azarkeşlər müxtəlif yemək və içki seçimlərinə girişdən həzz alırlar ki, onlar heç bir aksiyanı qaçırmadan matçlar zamanı təravətləndirici içkilərdən həzz alsınlar. Üstəlik, BayArenada bütün yaş qruplarından olan tərəfdarlar üçün matçların xoş keçməsini təmin edən ailəyə uyğun ərazilər var.

tədbirlərə, o cümləd

BayArena-nın memarlıq dizaynı müasir stadion dizaynının sübutudur. Şüşə və poladdan istifadə açıq və havadar bir atmosfer yaradır, eyni zamanda damın unikal konstruksiyası əla akustika təmin edir, azarkeşlərin səsini gücləndirir. Bu dizayn təkcə stadionun vizual cazibəsini artırmaqla yanaşı, həm də oyun günü atmosferini həyəcanlandırır. Stadionun xarici görünüşü də eyni dərəcədə təsir edicidir, parlaq fasadı ilə Bayer 04 brendini qabarıq şəkildə nümayiş etdirir. Klubun rənglərinin və loqolarının dizayna inteqrasiyası komanda ilə onun doğma meydançası arasında əlaqəni gücləndirərək BayArena-nı Bayer 04 üçün əsl qalaya çevirir.

Stadionun müasir qurğuları onu müxtəlif növ fəaliyyətlər üçün cəlbedici yerə çevirərək, yerli ictimaiyyətə müxtəlif yollarla xidmət etməyə imkan verir. BayArena beynəlxalq matçlara və tədbirlərə ev sahibliyi edərək, Almaniya futbolunda premyer məkan kimi nüfuzunu daha da möhkəmləndirdi. Bu çox yönlülük klub üçün əhəmiyyətli bir sərvətdir, çünki o, əlavə gəlir gətirir və icma ilə əlaqələri gücləndirir.

Bayer 04